« Alle Evenementen

14 mei|18:30 - 27 augustus|21:00

Zomeravond competitie 2024

Geachte golfvrienden en vriendinnen,

We nodigen alle leden uit voor deelname aan de “Zomeravondcompetitie 2024”.

Aanmelden kan via Egolf4you of via de E-Golf4U App.

Voor de Zomeravondcompetitie vragen € 30,- inschrijfgeld

Dit gebruiken we voor de wekelijkse prijsuitreiking en voor het buffet (eten) tijdens de prijsuitreiking “Zomeravondcompetitie 2024” op dinsdag 27 augustus

We spelen de Kapelkeshofbaan 18 holes. (stableford individueel)

Er worden 16 dinsdagavonden gespeeld. (BEST OF 9)

Men moet minimaal 9 keer gespeeld hebben om mee te dingen naar de prijzen bij de eindstand.

De 1e wedstrijd start op dinsdag 14 mei en de laatste is op 27 augustus.

Iedere week zijn er 3 prijzen te winnen in de hoge en 3 prijzen in de lage categorie

Iedere week komt er een aanmeldingslijst op de E-Golf4U app of Egolf4you site te staan.

Men moet zich dan iedere week aanmelden voor de Zomeravondcompetitie wedstrijd.

Vol is vol met maximaal 72 spelers per wedstrijd

De laatste wedstrijd op 27 augustus spelen we 9 holes deze wedstrijd telt niet meer mee in de eindstand waarna we de zomeravondcompetitie afsluiten met de prijsuitreiking en een lekker warm en koud buffet met een drankje erbij.

In mei en in augustus beginnen we om 18.30 uur.

De maand JUNI en JULI beginnen we om 19.00 uur.

Er wordt gespeeld in 2 categorieën met hoge en lage handicap.

De winnaars worden bepaald door de beste 9 wedstrijden van de competitie d.m.v. de

Netto en Bruto scores.

Als extra prijs is er een speciale wisseltrofee, de Zilveren Tee, voor de speler/speelster met de meeste stablefordpunten. Bij een gelijke eindstand wint de deelnemer, die daarnaast de beste bruto eindscore heeft over de beste 9 wedstrijden.

De wisseltrofee bestaat uit een zilveren tee met daarop een verzilverde golfbal.

De winnaar krijgt tevens een zilveren marker.

Deze extra prijs wordt ter beschikking gesteld door:

Frits en Francis Nellissen  Juwelen uit Venlo

De WECO groep hoopt op veel aanmeldingen en wenst eenieder een zonnige, sportieve en vooral gezellige Zomeravond competitie 2024 toe.

Begin:
14 mei|18:30