Herenochtend 13 juni 2024

Herenochtend 12e Competitie wedstrijd 13 juni 2024

Het is vandaag duidelijk te zien dat Louis met het baanonderhoud bezig is. Alle greens worden goed aangepakt, en het gras wordt weer kort gemaaid. Op deze zonnige startte we met 60 heren, die gemotiveerd waren om voor een hoge score te gaan. De neary is op hole 4 gezet. Ongelofelijk met een afstand van 0,81 cm zijn de 2 balletjes gewonnen door Huub Kneepkens. Proficiat! Opmerkelijk was ook dat er sinds lange weer een hole in one is geslagen op hole 11 door Hans Kuijpers. Omdat het mooi weer is hebben we Hans een mooie open sportauto uitgereikt. Proficiat! 5 birdies en 55 slagen zijn geslagen door Wim Orbons die hiermee ook dag winnaar wordt.  Huub Kneepkens had 56 slagen en Dre Thiessen 57 slagen. Top! In het totaal zijn er 61 birdies geslagen. De baan was goed droog, wat willen we nog meer? Uiteraard een lekker kopje koffie geserveerd door Michelle en Sara. We hebben vandaag 6 prijzen in beide categorieën. Voor de uitslag zie hieronder:

Categorie -9.0 t/m 8.5 PROFS:

• 1e prijs Wim Orbons 38 sft.
  • 2e prijs Hay Geerarts 38 sft.
  • 3e prijs Huub Kneepkens 37 sft.

• 4e prijs Dre Thiessen 36 sft.
  • 5e prijs Jac Kessels 35 sft.
  • 6e prijs Jan van Brakel 34 sft.

Categorie 8,6 t/m 54.0 SEMI PROFS:

• 1e prijs Gerben Wouda 37 sft.
  • 2e prijs Hans Nijssen 36 sft.
  • 3e prijs Hans Kuijpers 35 sft.
  • 4e prijs Adrie van Genuchten 35 sft.
  • 5e prijs Rik Reumkens 34 sft.
  • 6e prijs Paul Nagel 34 sft.

Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd!

DE WECO-GROEP