Herenochtend donderdag 30 mei 2024

Ondanks de minder goede weersvoorspellingen hebben we met 54 heren een lekker balletje kunnen golfen. Het zonnetje kwam regelmatig door. Baan 6 was nog op sommige plaatsen wat drassig, maar een ingebedde bal mocht weer geplaatst worden. Ballen in tijdelijk water mag men droppen niet dichter bij de vlag. De Neary is op hole 8 geplaatst en gewonnen met een afstand van 0,78 cm door Peter Janssen. Proficiat en de 2 balletjes zijn voor jou. Verder zijn er 48 birdies geslagen terwijl we er de vorige week nog 74 hadden. De beste speler vandaag was Peter Ewalts met 56 slagen hiermee werd hij winnaar bij de Profs. Jos Terlingen had 58 slagen en viel hiermee net buiten de prijzen vanwege zijn lage handicap van 0,8. Hetzelfde geldt voor Coen Kessels ook 58 slagen met een handicap van -1.0. De winnaar bij de Semi Profs is Peter Janssen geworden met 42 stablefort punten. Deze week hebben we 6 prijzen in beide categorieën.

Voor de uitslag zie hieronder:

Categorie -9.0 t/m 8.5 PROFS:

• 1e Peter Ewalts 38 sft.
  • 2e Wien Lommen 38 sft.
  • 3e Peter Raemaekers 37 sft.
  • 4e Frans Bergmans 35 sft.
  • 5e Wim van Cann 35 sft.
  • 6e Henk Julicher 35 sft.

Categorie 8.5 t/m 54.0 Semi Profs:

• 1e Peter Janssen 42 sft.
  • 2e Tjeu Gielen 40 sft.
  • 3e Frank Golstein Brouwers 39 sft.
  • 4e Paul de Groen 38 sft.
  • 5e Piet Nouwen 35 sft.
  • 6e Oscar de Groen 35 sft.

Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd.

DE WECO-GROEP