JOS BEUMERS MEMORIAL TOERNOOI

Een mooie zondagmorgen voor het Jos Beumers Memorial Toernooi met 35 deelnemers.

Traditioneel wordt het toernooi geopend door de voorzitter.

Het Jos Beumers memorial toernooi is een ode aan alle overleden leden sinds de oprichting van de vereniging.

Het eerste overleden lid was Jos Beumers. Hij overleed in het oprichtingsjaar 2008.

De voorzitter vraagt alle aanwezigen om een minuut stilte in acht te nemen om alle overleden leden te eren.

Na de dienstmededelingen van de wedstrijdleider gaan alle spelers naar de aangewezen holes.

Het betreft een combinatiewedstrijd.

De Jos Beumers memorial bokaal is een strokeplay wedstrijd.

Daarnaast worden er ook een stableford score berekend. Winnaars kunnen maar één prijs winnen.

Er waren enkele zeer opmerkelijke scores, maar al met al een zeer geslaagde wedstrijd.

Winnaar Jos Beumers bokaal (strokeplay)

Heren:

Johan Deckers, 57 slagen

Huub Kneepkens  en  Martin Rutten werden gedeeld 2e met 59 slagen.

Dames:

Miek Beumers-Metsemakers 71 slagen

Truus Beumers-Vossen, de winnares van vorig jaar werd 2e met 72 slagen.

Extra prijzen voor de stableford:

Lage handicappers (grens lag bij handicap 76)  werden gewonnen door Martien Rutten met 37 punten en gedeeld 2e en 3e werden Bert Timmermans en Huub van Heel met 34 punten

Bij de hoge handicapers werd Admir Bajramovic winnaar met 42 punten, 2e werd Gerben Wouda met 41 punten en 3e werd hier Jan Sijben met 38 punten.

De neary op hole 9 was voor Jos Vierkotten met 1,18 meter.

Het was een zeer geslaagd toernooi, mede dankzij het uitstekende golfweer.

IMG_20240421_130556 (002)